مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-29ورزشي

حضور 2 هزار نفری زنان در بازی ایران - لبنان/ تعدادی از زنان پشت درب ماندند


حدود 2 هزار بانوی ایرانی با تهیه بلیت دیدار ایران و لبنان، در ورزشگاه امام رضا (ع) حاضر شدند و در جایگاه مخصوص بانوان در طبقه اول این ورزشگاه، - حدود 2 هزار بانوی ایرانی با تهیه بلیت دیدار ایران و لبنان، در ورزشگاه امام رضا (ع) حاضر شدند و در جایگاه مخصوص بانوان در طبقه اول این ورزشگاه، مستقر شدند.

پس از کش و قوس های زیاد، سرانجام تعدادی از بانوان موفق شدند برای تماشای دیدار ایران و لبنان، در ورزشگاه امام رضا(ع) حضور پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که حضور بانوان در آخرین دیدار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر لبنان در هاله ای از ابهام بود، بالاخره بانوان موفق شدند در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور پیدا کنند و شاهد دیدار شاگردان اسکوچیچ برابر لبنان باشند.

حدود 2 هزار بانوی ایرانی با تهیه بلیت دیدار ایران و لبنان، در ورزشگاه امام رضا (ع) حاضر شدند و در جایگاه مخصوص بانوان در طبقه اول این ورزشگاه، مستقر شدند.

برای این دیدار 12500 بلیت فروخته شده بود که 2 هزار بلیت آن برای بانوان بود.

تا ساعاتی قبل از شروع دیدار ایران و لبنان، حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشخص نبود و گفته شده بود بانوان اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند اما پس از این که تعدادی از بانوان موفق شدند از سایت بلیت فروشی بلیت تهیه کنند و مقابل درب ورزشگاه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2 هزار نفری زنان در بازی ایران - لبنان/ تعدادی از زنان پشت درب ماندند

حضور 2 هزار نفری زنان در بازی ایران - لبنان/ تعدادی از زنان پشت درب ماندند