مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 15:222022-03-29اجتماعي

دانش آموزان با نیازهای ویژه هم از 14 فروردین به مدرسه می روند


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانش آموزان استثنایی هم مانند سایر گروه های دانش آموزی از 14 فروردین به کلاس درس می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمید طریفی حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص روند بازگشایی مدارس استثنایی با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه ششم فروردین 1401، اظهار کرد: در مدارس استثنایی با توجه به کم بودن تعداد دانش آموزان در هر کلاس، لزوم ارائه آموزش ها به صورت عملی، عینی و مجسم، امکان ارائه خدمات توانبخشی به صورت انفرادی و استقبال خانواده ها از آموزش های حضوری، از آبان ماه سال گذشته به تدریج در بسیاری از مناطق کشور فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی این مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری یا ترکیبی دنبال شده است.

وی ادامه داد: ضرورت حضوری بودن فعالیت های مدارس استثنایی با توجه به ماهیت عملی و کاربردی آموزش ها، ویژگی ها و نیازهای خاص آموزشی، پرورشی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی بیش از مدارس عادی احساس می شود.

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی تصریح کرد: در شرایط کنونی، با توجه به تغییر فصل و معتدل شدن هوا، فراهم شدن امکان تهویه هوا به صورت طبیعی در کلاس های درس، واکسیناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با نیازهای ویژه هم از 14 فروردین به مدرسه می روند

دانش آموزان با نیازهای ویژه هم از 14 فروردین به مدرسه می روند