مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 17:372022-03-29دانش

آمادگی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برای آموزش حضوری


رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان از آمادگی مجتمع آموزش عالی این سازمان برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان از آمادگی مجتمع آموزش عالی این سازمان برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری خبر داد.

دکتر سیدعلیرضا علوی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای نیمسال تحصیلی جاری برنامه ریزی برگزاری کلاس های تحصیلات تکمیلی و بخشی از کلاس های دوره کارشناسی به صورت حضوری انجام شد.

وی تصریح کرد: امروز سه شنبه (9 فروردین ماه) در نشست وزیر و معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور شرکت کردم.

در این نشست موضوع حضوری شدن دانشگاه ها به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.

علوی افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه اجرایی جدید حضوری شدن دانشگاه ها از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها، نحوه حضوری شدن کلاس ها در هیات رییسه نهایی می شود و از طریق معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی و رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.

وی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از هرگونه اختلال در فعالیت های آموزشی، روند برگزاری کلاس ها تا 26 فروردین ماه مطابق روال گذشته است و پس از ابلاغ شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برای آموزش حضوری

آمادگی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برای آموزش حضوری