مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:322022-03-29سياسي

مطالبه ای که به فرجام رسید/ نمونه یک مطالبه گری درست در گرگان


حواشی مربوط به اِلمان «تنها با هم» که نصب نشده در شهر گرگان برچیده شد نشان داد که اگر مردم و رسانه ها در کنار هم برای فرهنگ ناب خود یک صدا شوند می توانند به خواسته خود رسیده و برای مسئولان تصمیم سازی درستی کنند.

- ایسنا/گلستان حواشی مربوط به اِلمان تنها با هم که نصب نشده در شهر گرگان برچیده شد نشان داد که اگر مردم و رسانه ها در کنار هم برای فرهنگ ناب خود یک صدا شوند می توانند به خواسته خود رسیده و برای مسئولان تصمیم سازی درستی کنند.

فرهنگ همان هوایی است که جامعه با آن نفس می کشد اما گاهی اوقات غفلت و انفعال مسئولان به ویژه دستگاه های فرهنگی به جایی می رسد که یا راه تنفس جامعه سخت می شود و یا آنقدر وضعیت فاجعه بار می شود که دیگر نفس بالا نمی آید.

اهمیت فرهنگ آنقدر بالا است که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود بر ضرورت توجه به مقوله فرهنگ تاکید کردند و حتی در جایی فرمودند که فرهنگ و صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمن آن چیزی است که بنده هم اگر در راه آن کشته شدم، احساس می کنم که در راه خدا کشته شده ام(1378/09/23) ، با وجود تأکیدات مؤکد امامِ امت به حوزه فرهنگ اما باید گفت حال و روز این حوزه آنقدر هم خوب نیست و ولنگاری های فرهنگی و برخی اقدامات ضدفرهنگی از سوی برخی از ارگان ها و دستگاه های اجرایی حاکی از آن است که کمیت حوزه فرهنگ لنگ است، مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه ای که به فرجام رسید/ نمونه یک مطالبه گری درست در گرگان

مطالبه ای که به فرجام رسید/ نمونه یک مطالبه گری درست در گرگان