مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 23:422022-03-29اجتماعي

روایت حمل کلاس های کانکسی با هلیکوپتر + فیلم


ساخت مدرسه در برخی مناطق به راحتی امکان پذیر نیست و به جای آن، کلاس کانکسی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد اما در شرایطی که مسیر روستای دانش آموزان جاده مناسبی ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ساخت مدرسه در برخی مناطق به راحتی امکان پذیر نیست و به جای آن، کلاس کانکسی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد اما در شرایطی که مسیر روستای دانش آموزان جاده مناسبی ندارد، این کانکس ها چگونه به روستا می رسد؟ جالب است بدانید که کلاس های کانکسی با هلیکوپتر به روستا می رود و مسیر پر فراز و نشیبی را می گذراند.

میثم حاجی پور مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار کرد: توسعه و گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور از اهداف مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که مورد توجه وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

وی ادامه داد: در همین راستا، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای ایجاد فضاهای آموزشی در اقصی نقاط کشور از هیچ کوششی فروگذار نیست و تلاش می کند تا در تمام نقاط ایران اسلامی، دانش آموزان در مدارس استاندارد تحصیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حمل کلاس های کانکسی با هلیکوپتر + فیلم

روایت حمل کلاس های کانکسی با هلیکوپتر + فیلم