مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 00:072022-03-29سياسي

نجات رودخانه های زرجوب و گوهررود نیازمند اعتبار 4 هزار میلیاردی


برای نجات رودخانه های زرجوب و گوهررود و تصفیه خانه فاضلاب رشت نیازمند اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی هستیم.

- ، محمدرضا احمدی (سه شنبه) در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوی توانمند برای پیشرفت جامعه هستند، اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف را بیان و در برخی مواقع نیز نقش آگاهی بخشی به مسئولان را ایفا می کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه رشد و ترقی را استان گیلان فراهم کنیم، گفت: دعوای سیاسی مانع پیشرفت و توسعه استان شده و خیانت به مردم است همه مسئولان باید سردار سلیمانی را به عنوان الگوی خوبی برای خود در نظر بگیرند نباید دچار حاشیه شویم.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه رسانه باید نکات برجسته و مطالبات مردمی را بیان کند، افزود: مطالبه گری و نقد منصفانه خوب و سبب بالندگی و پویایی خواهد شد.

ساماندهی پسماند سراوان نیازمند اقدام جهادی است وی در ادامه به برخی اولویت های کاری در استان گیلان و شهرستان رشت اشاره و با بیان اینکه پسماند و زباله سراوان، وضعیت گوهر رود زرجوب و ساماندهی و احیای کارخانه های تعطیل به ویژه پوشش از اصلی ترین مطالبات مردم استان و شهرستان رشت است، اضافه کرد: پسماند سراوان شهرستان های رشت، صومعه سرا و انزلی را درگیر کرده هر ثانیه 10 لیتر شیرابه زباله سراوان وارد گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات رودخانه های زرجوب و گوهررود نیازمند اعتبار 4 هزار میلیاردی

نجات رودخانه های زرجوب و گوهررود نیازمند اعتبار 4 هزار میلیاردی