مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 07:022022-03-30اقتصادي

جابجایی یک روستای کاسه سد «چایلی» در یک سال آینده باید انجام شود


برای جابجایی 6 روستای حاضر در کاسه سد «چایلی» بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به محدودیت منابع، براساس اولویت بندی جابجایی یکی از روستاها در دستور کار قرار گرفته است که در مدت زمان یک سال باید انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه در بازدید از محل اجرای سد چایلی در شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: هدف ما تسریع در جبران عقب ماندگی های زیرساختی گلستان است و اجرای سد چایلی ظرفیتی برای کنترل سیلاب ها، تامین آب شرب، کشاورزی و صنعتی مردم منطقه است.

وی تصریح کرد: سد چایلی می تواند حجم آبی معادل تمام سدهای موجود استان را مدیریت کند و مطالعات آن در سال 1381 انجام شده اما متاسفانه در طول سال های گذشته اعتبارات ضعیفی به آن اختصاص یافته است.

استاندار گلستان گفت: یکی از اقدامات مهم در راستای اجرای این پروژه جابجای 6 روستای حاضر در کاسه سد با بیش از 700 خانوار است.

زنگانه افزود: برای جابجایی این 6 روستا بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به محدودیت منابع، براساس اولویت بندی جابجایی یکی از روستاها در دستور کار قرار گرفته است که در مدت زمان یک سال باید انجام شود.

وی ادامه داد: دستگاه های خدمت رسان موظف هستند به خانواده های حاضر در این 6 روستا تا زمان جابجایی ارائه خدمت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی یک روستای کاسه سد «چایلی» در یک سال آینده باید انجام شود

جابجایی یک روستای کاسه سد «چایلی» در یک سال آینده باید انجام شود