مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:472022-03-30فناوري

پایداری ارتباطات خراسان جنوبی در ایام نوروز


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: آمادگی کامل حوزه ارتباطی جهت حفظ پایداری ارتباطات در ایام نوروز 1401 وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: با توجه به افزایش مسافرت ها در ایام نوروز شاهد افزایش حجم استفاده از سرویس های ارتباطی در استان بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی یکی از پرترددترین استان های کشور بوده، پایداری ارتباطات به خصوص در ایام نوروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از آمادگی کامل حوزه ارتباطی جهت حفظ پایداری ارتباطات در ایام نوروز 1401 خبر داد و گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه آمادگی لازم برای حفظ پایداری ارتباطات را کسب کرده و تمهیدات لازم برای پاسخگویی به نیاز مشترکین سرویس های ارتباطی اندیشیده شده است.

بهی با اشاره به افزایش پهنای باند دیتای ورودی به استان، تصریح کرد: با افزایش صورت گرفته در پهانی باند استان، هم اکنون میزان آن 180گیگابیت برثانیه بوده و میزان مصرفی در زمان پیک حدود 60 گیگابیت بر ثانیه تجربه شده که از این میزان 25گیگابیت برثانیه، مصرفی مخابرات، 20 گیگابیت برثانیه مصرفی همراه اول و 10 گیگابیت برثانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری ارتباطات خراسان جنوبی در ایام نوروز

پایداری ارتباطات خراسان جنوبی در ایام نوروز