مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-30سياسي

اسکان روزانه 1200 گردشگر در اماکن متبرکه قشم


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان قشم گفت: تمامی مساجد و اماکن متبرکه جزیره در حال ارائه خدمات به گردشگران نوروزی و زائران هستند و درهرشبانه روز تاسقف 1200 گردشگر در این اماکن اسکان پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام روح الله صفری صبح امروز اظهار کرد: با حمایت ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد، اماکن متبرکه و مساجد موفق به اسکان موقت میهمانان نوروزی شدند.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم در نوروز 1401 نسبت به سال های گذشته خوش درخشید و موجب شد اماکن متبرکه و مساجد نیز شرمنده مسافران نباشند.

حجت الاسلام صفری گفت: اماکن متبرکه و مساجد به ویژه در بندر پهل، مسیر منتهی به شهر قشم و روستاهای گردشگرپذیر این جزیره در هر شب بستر اسکان موقت 700 تا یک هزار و 200  نفر زائر و مسافر را فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه این خدمات به ویژه در امامزاده سید مظفر شهر قشم جز با کمک ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ممکن نبود.

جزیره قشم این روزها پذیرای تعدادی زیادی از هموطنان است که برای سفر نوروزی این جزیره پهناور و اعجاب انگیز را انتخاب کرده اند و براساس آمار تا هشتم فروردین ماه بیش از 700 هزار گردشگر به این جزیره سفر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان روزانه 1200 گردشگر در اماکن متبرکه قشم

اسکان روزانه 1200 گردشگر در اماکن متبرکه قشم