مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:172022-03-30فناوري

پایداری ارتباطات طی ایام نوروز در خراسان جنوبی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از آمادگی کامل حوزه ارتباطی جهت حفظ پایداری ارتباطات استان در ایام نوروز 1401 خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از آمادگی کامل حوزه ارتباطی جهت حفظ پایداری ارتباطات استان در ایام نوروز 1401 خبر داد.

مصطفی بهی، امروز چهارشنبه 10 فروردین به خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به افزایش مسافرت ها در ایام نوروز و افزایش حجم استفاده از سرویس های ارتباطی گفت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی یکی از پر ترددترین استان های کشور است، پایداری ارتباطات به خصوص در ایام نوروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه آمادگی لازم برای حفظ پایداری ارتباطات را کسب کرده اند و تمهیدات لازم برای پاسخگویی به نیاز مشترکین سرویس های ارتباطی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به افزایش پهنای باند دیتای ورودی به استان تصریح کرد: با افزایش صورت گرفته در پهانی باند استان، هم اکنون میزان آن 180گیگابیت برثانیه است و میزان مصرفی در زمان پیک حدود 60گیگابیت بر ثانیه تجربه شده است، که از این میزان 25گیگا بیت برثانیه، مصرفی مخابرات، 20 گیگابیت برثانیه، مصرفی همراه اول و 10 گیگابیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری ارتباطات طی ایام نوروز در خراسان جنوبی

پایداری ارتباطات طی ایام نوروز در خراسان جنوبی