مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-30حوادث

خط بطلان پلیس بر قدرت نمایی اوباش نظرآباد


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 4 نفر از اوباش سابقه دار نظرآباد توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

- ، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: در پی ثبت چند تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر اعلام قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی از سوی 4 از اوباش سابقه دار شهر نظرآباد، دستگیری نامبردگان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران به یکی از بوستان های شهر نظرآباد اعزام و مشاهده نمودند که 4 نفر از اوباش سابقه دار شهرستان با حالتی غیرعادی در حال عرضه اندام با سلاح سرد هستند که بلافاصله مأموران وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی هر 4 اوباش را دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: به اوباش سابقه دار هشدار می دهیم که همه تحرکات آنها زیر نظر پلیس است و از همشهریان عزیز نیز انتظار داریم تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط بطلان پلیس بر قدرت نمایی اوباش نظرآباد

خط بطلان پلیس بر قدرت نمایی اوباش نظرآباد