مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-30حوادث

شناسایی و دستگیری سارق مامورنما در کمتر از 2 ساعت


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق تحت عنوان مامور در کمتر از 2 پس از انجام سرقت در این شهرستان خبر داد.

- علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت تحت عنوان مامور در خیابان شهید بهشتی شهر کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 11 مرکزی به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل اعلام شده از سوی مالباخته مشخص شد که نامبرده در حال تردد بوده که شخصی ناشناس با نشان دادن کارت شناسایی جعلی اقدام به دریافت مقداری وجه نقد از وی کرده و بلافاصله متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه مالباخته به کلانتری منتقل و مشخصات سارق از وی دریافت شد، اظهار کرد: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی ماموران برای شناسایی متهم آغاز و با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی مالباخته، در کمتر از 2 ساعت سارق که در حال پرسه زنی در خیابان های اطراف بود، شناسایی و دستگیر شد.

قاسم پور در پایان با بیان اینکه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که با پوشش مامور قصد اخاذی از آن ها دارند، ضمن درخواست ارائه کارت شناسایی از طریق شماره تلفن های 110 و 197 پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری سارق مامورنما در کمتر از 2 ساعت

شناسایی و دستگیری سارق مامورنما در کمتر از 2 ساعت