مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-30دانش

مهلت جدید برای دانشجویان جامانده از ثبت نام خوابگاه های دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران در اطلاعیه ای با عنوان ثبت نام باتاخیر خوابگاه های دانشگاه تهران (نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 - 1400) اعلام کرد: - اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران برای ثبت نام باتاخیر (ویژه دانشجویان جامانده از ثبت تقاضا برای اسکان در خوابگاه) مهلت جدید تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران در اطلاعیه ای با عنوان ثبت نام باتاخیر خوابگاه های دانشگاه تهران (نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 - 1400) اعلام کرد: دانشجویانی که نتوانسته اند در بازه زمانی مقرر نسبت به ثبت نام خوابگاه خود اقدام کنند، از ساعت 10 صبح تا ساعت 23 روز پنج شنبه 11 فروردین ماه 1401 مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه خوابگاهی به نشانی ems.

ut.

ac.

ir جهت ثبت نام خوابگاه خود اقدام کنند.

این اطلاعیه متذکر شده است:مهلت تعیین شده برای ثبت نام جاماندگان از ثبت نام جهت اسکان در خوابگاه، فقط مربوط به خوابگاه های شهر تهران است.

دانشجویانی که دوره واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (حداقل 2 دز)، به استناد شیوه نامه های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع همه گیری ویروس کرونا، امکان ثبت نام در خوابگاه ها را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت جدید برای دانشجویان جامانده از ثبت نام خوابگاه های دانشگاه تهران

مهلت جدید برای دانشجویان جامانده از ثبت نام خوابگاه های دانشگاه تهران