مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-30سياسي

زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی تقویت شود


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، با تاکید بر استفاده از فناوری ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی می بایست ارتقاء یابد.

- ، آیت الله علیرضا اعرافی عصر سه شنبه در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی می بایست رویکرد مردمی داشته باشد و رویکرد اجتماعی این نیرو می تواند موجب کسب اعتماد و اطمینان بیش از پیش مردم شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، با تاکید بر استفاده از فناوری ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم ابراز داشت: زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی می بایست ارتقا یابد و در سالهای اخیر شاهد توجه خوب به این بخش بوده ایم که تسهیل گری کار مردم را در پی داشته است.

وی گفت: نیروی انتظامی نظم عمومی و امنیت جامعه را تأمین می کند و باید تلاش کرد این نیرو از سلامت اداری برخوردار باشد که در سالهای اخیر پیشرفت های خوبی در این عرصه را شاهد بودیم و نیروهای متعهد، مؤمن و خدوم در این نهاد مشغول فعالیت هستند.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: دستگاه های مختلف می بایست در موضوعات فرهنگی و اجتماعی به یاری نیروی انتظامی بیایند که گاهاً مشاهده می شود این نیرو به تنهایی این بخش از فعالیت ها را انجام می دهد لذا حوزه علمیه آمادگی خود برای مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی تقویت شود

زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی تقویت شود