مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 20:072022-03-30سياسي

حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در شهرستان نیشابور


نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی همزمان با سفر هیئت دولت به خراسان رضوی در شهرستان نیشابور خبر داد.

- احسان ارکانی در گفتگو با اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی، رییس جمهور در مشهد جلساتی خواهند داشت که در نهایت جلسه جمع بندی مصوبات پیشنهادی سفر، فردا شب در مشهد قطعی خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر هیئت دولت وزیر صنعت، معدن و تجارت بعنوان نماینده ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان به منظور بازدید از شهرک های صنعتی عطار، کمال و الملک و خیام حضور پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین جلسه بررسی و پیگیری مشکلات فعالان صنعتی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به صورت تجمیعی سه شهرستان در فرمانداری نیشابور برگزار می شود.

ارکانی گفت: علاوه بر وزیر صمت، وزیر جهاد کشاورزی نیز بعدازظهر حدود دو ساعت در نیشابور به منظور بررسی مشکلات کشاورزی و دامپروری این منطقه حضور خواهند داشت.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مطالبات کلان مردمی نیشابور بزرگ را در مجلس با مرتضوی معاون اجرایی ریاست جمهوری و سرپرست سفرهای رییس جمهور به استان ها مطرح کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در شهرستان نیشابور

حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در شهرستان نیشابور