مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 22:522022-03-30سياسي

قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان فروردین ابلاغ می شود


 عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که سهم شرکت های دانش بنیان از محل درآمدهای ناخالص ملی باید به 10 درصد برسد، گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان فروردین ابلاغ می شود.

- ، سید محسن دهنوی شامگاه چهارشنبه در جلسه توسعه اقتصاد دانش بنیان گلستان اظهارکرد: سهم فعلی شرکت های دانش بنیان از محل درآمدهای ناخالص ملی کمتر از یک درصد است که باید به 10 درصد افزایش یابد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: بهره مندی شرکت های دانش بنیان از محل درآمدهای ناخالص ملی سنخیتی با جایگاه و ظرفیت بالای مباحث علمی و فناوری ندارد و نیازمند بازنگری جدی است.

وی ادامه داد: قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان فروردین ماه ابلاغ می شود که وظیفه مندی همه نهادها و سازمان های حاکمیتی و اجرایی در آن منظور شده است.

دهنوی ادامه داد: در بودجه 1401 مبلغ، هفت هزار میلیارد ریال در ردیف وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای توسعه تجهیز پارک های علم و فناوری پیش بینی شده که امیدواریم به صورت عادلانه در سطح کشور توزیع شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی، دامداری و صنایع تبدیلی از جمله مزیت های گلستان است که تاکنون توجه ویژه ای به آن نشده و ضرورت دارد شرکت های دانش بنیان به سراغ این ظرفیت های بومی گلستان هدایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان فروردین ابلاغ می شود

قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان فروردین ابلاغ می شود