مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 07:372022-03-31اجتماعي

بازنگری در دستورالعمل برخورد با خودروهای شیشه دودی با غلظت بالا


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای بازنگری در دستورالعمل برخورد با خودروهای شیشه دودی با غلظت بالا خبر داد و گفت: معیار مجاز بودن شیشه دودی به نحوی است که راننده و سرنشین از فاصله سه متری قابل رویت برای مامور راهنمایی و رانندگی باشد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای بازنگری در دستورالعمل برخورد با خودروهای شیشه دودی با غلظت بالا خبر داد و گفت: معیار مجاز بودن شیشه دودی به نحوی است که راننده و سرنشین از فاصله سه متری قابل رویت برای مامور راهنمایی و رانندگی باشد.

سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازنگری در دستورالعمل برخورد با خودروهای در حال تردد سطح استان که مبادرت به استفاده از شیشه دودی با غلظت دودی بالا می کنند، بیان کرد: در پی داشتن اثرات سوء امنیتی و ناهنجاری های اخلاقی و کاهش دید راننده و افزایش تصادفات از این دست، معیار مجاز بودن شیشه دودی به نحوی است که راننده و سرنشین از فاصله سه متری قابل رؤیت برای مأمور راهنمایی و رانندگی باشد.

وی افزود: در صورتی که برای مامور راهور داخل خودرو قابل تشخیص نباشد برابر قانون راننده خاطی متخلف و قبض جریمه برای وی صادر می شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در صورتی که مالک به دلیل بیماری خاص و بنا به تشخیص پزشک معتمد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در دستورالعمل برخورد با خودروهای شیشه دودی با غلظت بالا

بازنگری در دستورالعمل برخورد با خودروهای شیشه دودی با غلظت بالا