مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 08:122022-03-31سياسي

12 فروردین تجلی استقلال و آزادی خواهی ملت ایران است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: 12 فروردین ماه به عنوان تجلی استقلال و آزادی خواهی ملت ایران است.

- حجت الاسلام علی ناصر در گفت گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی، گفت: هدف از استقرار جمهوری اسلامی، حاکمیت ارزش های الهی و قرآنی بر همه شئون زندگی افراد جامعه است که ولی فقیه در این جامعه، ولایت امر و امامت امت را بر عهده دارد.

وی با یادآوری اینکه مردم ایران در 12 فروردین 58 استقلال خود را به اثبات رسانده و به همه ثابت کردند که به کسی برای تعیین نوع حکومت کشور خود، باج نمی دهند، اظهار کرد: این روز تجلی مشارکت و حضور باشکوه مردم انقلابی ایران برای انتخاب نوع حکومتی بود که برای رسیدن به آن، شاهد ایثار بسیاری از جوانان خود بودند.

ناصر تاکید کرد: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملت ایران بر تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 12 فروردین نخستین تجلی مردم سالاری دینی در انتخابات است، عنوان کرد: با این انتخاب قانون اساسی آن از تصویب مردم گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین تجلی استقلال و آزادی خواهی ملت ایران است

12 فروردین تجلی استقلال و آزادی خواهی ملت ایران است