مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-31اجتماعي

جابه جایی بیش از 78 هزار مسافر از استان البرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای آغاز طرح سفرهای نوروزی تا دهم فروردین ماه، 78 هزار و پنج مسافر در قالب چهار هزار و 716 سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از استان البرز جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه 1400 همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شده و تا 15 فروردین 1401 ادامه دارد، اظهار کرد: در این ایام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان در آماده باش کامل بوده و وظیفه خدمت رسانی به مسافران و کاربران جاده ای را برعهده دارد.

وی افزود: برای سهولت بیشتر در جابه جایی مسافران از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل استفاده شد و در حال حاضر 300 دستگاه اتوبوس، 500 دستگاه مینی بوس و400 دستگاه سواری کرایه درقالب 28 شرکت حمل ونقلی به مسافران خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز با بیان اینکه خوشبختانه امسال با کنترل ویروس کرونا و واکسیناسیون عمومی، بسیاری از محدودیت ها برداشته شد و مردم با خیال راحتتری برای رفتن به سفرهای نوروزی برنامه ریزی کردند، گفت: در نوروز امسال برای خدمات رسانی بهتر به مسافران، در مسیرهای پرتردد و با توجه به تقاضای سفر بعضا روزانه بین 10 تا 15 سرویس فوق العاده اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 78 هزار مسافر از استان البرز

جابه جایی بیش از 78 هزار مسافر از استان البرز