مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-31اجتماعي

جابه جایی بیش از 78 هزار مسافر از استان البرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی 78 هزار و 5 مسافر در قالب 4 هزار و 716 سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از استان جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زندی فر ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی البرز با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه 1400 همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شده و تا 15 فروردین 1401 ادامه دارد، اظهار کرد: در این ایام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان در آماده باش کامل بوده و وظیفه خدمت رسانی به مسافران و کاربران جاده ای را برعهده دارد.

وی افزود: برای سهولت بیشتر در جابه جایی مسافران از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل استفاده شد و در حال حاضر 300 دستگاه اتوبوس، 500 دستگاه مینی بوس و400 دستگاه سواری کرایه درقالب 28 شرکت حمل ونقلی به مسافران خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه خوشبختانه امسال با کنترل ویروس کرونا و واکسیناسیون عمومی، بسیاری از محدودیت ها برداشته شد و مردم با خیال راحت تری برای رفتن به سفرهای نوروزی برنامه ریزی کردند، گفت: در نوروز امسال برای خدمات رسانی بهتر به مسافران، در مسیرهای پرتردد و با توجه به تقاضای سفر بعضاً روزانه بین 10 تا 15 سرویس فوق ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 78 هزار مسافر از استان البرز

جابه جایی بیش از 78 هزار مسافر از استان البرز