مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-31سياسي

پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: پورتال و پایگاه اطلاع رسانی واحد با عنوان زیارت و گردشگری راه اندازی شده است.

- مهدی کلانترزاده در حاشیه بازدید رسانه ها از فعالیت های تسهیلات نوروزی، با اشاره به فعالیت های کمیته اطلاع رسانی، اظهار کرد: این کمیته دارای 23 عضو است و در طول مدت زمان فعالیت تعداد پنج جلسه کاری را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه از سوی سایر دستگاه ها اتفاق جدی ای در این راستا رقم نخورده است، عنوان کرد: عمده وظایف کمیته اطلاع رسانی در سه بخش تبلیغی، ترویجی و راهنمایی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال چاپ بروشور کاغذی را به صفر نزدیک کردیم، مطرح کرد: در دوران کرونا ارتباط مردم با فضای مجازی تقویت شد که به همین دلیل توانستیم امسال کمترین تعداد بروشور کاغذی را داشته باشیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مطلوبی که در نوروز امسال رقم خورد راه اندازی پورتال و پایگاه اطلاع رسانی واحد با عنوان زیارت و گردشگری است که به عنوان پورتال اصلی دارای کامل ترین و جامع ترین اطلاعات است.

کلانترزاده با بیان اینکه با همکاری همراه اول روزانه حدود 320 هزار پیامک اطلاع رسانی به زائران ارسال می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه راه اندازی این سامانه موجب شده است تا مراجعه فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است

پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است