مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 19:122022-03-31اقتصادي

فعالیت 21 اکیپ دامپزشکی همدان در ماه رمضان/ امحاء 12 تن مواد خام دامی


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از فعالیت 21 اکیپ دامپزشکی همدان در ماه رمضان خبر داد و گفت: در ایام نوروز 12 تن مواد خام دامی غیرقابل مصرف امحا ء شده است.

- محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل نظارت و بازرسی بهداشتی و شرعی دامپزشکی که از اواسط اسفند سال گذشته آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد اظهار کرد: ساماندهی 21 اکیپ بازرسی بهداشتی در سطح استان در اجرای این طرح مورد توجه بوده است.

وی بیان کرد: نظارت و بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظیر کشتارگاه ها، مراکز بسته بندی مواد خام دامی، رستوران ها، قصابی، مرغ فروشی، طباخی و.

در دستور کار است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه بازرسان دامپزشکی استان به صورت شبانه روزی حتی در تعطیلات مشغول به اجرای طرح هستند گفت:  از ابتدای این طرح تاکنون بیش از 7 هزار مورد بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی انجام شده و حاصل آن ضبط و امحاء بیش از 12 تن مواد خام دامی غیرقابل مصرف بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول اجرای این طرح 400 پرونده تخلف بهداشتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد عنوان کرد: با تدابیر سازمان جهاد کشاورزی، در تولید و توزیع گوشت در اواخر سال 1400 مشکلی نبود و بازرسان بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 21 اکیپ دامپزشکی همدان در ماه رمضان/ امحاء 12 تن مواد خام دامی

فعالیت 21 اکیپ دامپزشکی همدان در ماه رمضان/ امحاء 12 تن مواد خام دامی