مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 23:272022-03-31سياسي

استقلال مس آذربایجان یک ضرورت است


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقلال مس آذربایجان یک ضرورت است، گفت: در جریان سفر آیت الله رییسی به استان بعد از ماه مبارک رمضان، - مشکلات استان بررسی خواهد شد.

روح الله متفکر آزاد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی با 3800 میلیارد تومان اعتبار وضعیت خوبی را در جدول هزینه ای بودجه بین استان ها داشته و در بین استان های هم تراز نیز از وضعیت بهتری برخوردار است.

وی همچنین افزود: در حوزه تسهیلات تبصره 16 پس از خراسان رضوی و تهران بالاتر از سایر استان ها هستیم و در تبصره 18 نیز بودجه برابری داریم.

متفکرآزاد تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش گاز و برق یکی از نیازهای اساسی استان است که باید در این جهت حجم گاز استان از 48 اینچ کنونی افزایش پیدا کرده و تقویت شود و سرمایه گذاری در برق نیز با تقویت پست های برق و سرمایه گذاری های مستقل باید انجام و توسعه استان محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تخصیص اعتبار به اتوبان اهر-تبریز با نامگذاری جدید آن به تبریز- اهر- بیله سوار در جهت ادامه یافتن طرح و آماده سازی مقدمات در جهت ساخت اتوبان تبریز- باکو ، تخصیص اعتبار مطالعات جاده جلفا - چشم ثریا ، ردیف بودجه بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان و افزایش اعتبارات مقبره الشعرا از جمله اقدامات انجام شده از سوی نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال مس آذربایجان یک ضرورت است

استقلال مس آذربایجان یک ضرورت است