مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 00:222022-03-31اجتماعي

آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از 28 فروردین


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1402- 1401 دانش آموزان از روز 28 فروردین تا 21 خرداد ماه انجام می شود.

- حسین حسنلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب های درسی ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 از طریق سامانه www.

irtextbook.

ir یا www.

irtextbook.

com صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این اقدام در راستای نظارت نظام مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی انجام می شود، عنوان کرد: ثبت سفارش کتاب های درسی در همه دوره ها اعم از عادی، استعدادهای درخشان و دانش آموزان با نیازهای ویژه از طریق این سامانه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان می توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی اقدام کنند، اضافه کرد: در شیوه فردی، والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره ای دانش آموزان و پرداخت الکترونیکی هزینه، بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از 28 فروردین

آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از 28 فروردین