مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 01:022022-03-31حوادث

رهایی از چوبە دار پس از 7 سال حبس


رییس کل دادگستری استان کردستان از تحقق اولین سازش در پرونده قتل عمد در نخستین روزهای سال 1401 و نجات جان محکوم به قصاص پس از تحمل بیش از 7 سال حبس توسط صلح یار فعال سنندجی خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین حسینی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان قروه و پس از تحقیقات اولیه توسط مقام قضایی و مرجع انتظامی قروه مشخص شد که فردی بر اثر نزاع جان خود را از دست داده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: با تکمیل پرونده و درخواست قصاص توسط اولیاء دم پرونده و اعلام ختم تحقیقات و رسیدگی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان کردستان حکم قصاص قاتل صادر شد.

وی اضافه کرد: در ادامه پرونده جهت اجرای حکم قصاص به شعبه پنجم اجرای احکام کیفری سنندج ارجاع می گردد و در نهایت پس از تشکیل جلسات متعدد توسط صلح یار فعال سنندجی و خانواده مقتول و با حضور ریش سفیدان و خیرین محلی، این تلاش ها به ثمر نشست و در آغازین روزهای کاری سال 1401، قاتل از دار مجازات رهایی یافت.

حجت الاسلام حسینی افزود : اولیاءدم با مصالحه و اخذ دیه رضایت خود را در پرونده اعلام نموده و با گذشت خود موجبات رهایی قاتل از دار مجازات را فراهم نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از چوبە دار پس از 7 سال حبس

رهایی از چوبە دار پس از 7 سال حبس