مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-01سياسي

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت 12 فروردین


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت 12 فروردین بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: - ایسنا/ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت 12 فروردین بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی بوده که در آن با رای اکثریت قاطع مردم در سال 1358 ، نظام سیاسی کشور از سلطنتی به جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر و ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست .

جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توئمان فراهم شود.

استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران و سرنگونی نظام سلطنتی پهلوی علاوه بر اینکه تحولات داخلی به دنبال داشت، تغییراتی در نظام بین الملل، به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد تغییراتی که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود و دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.

از این رو حفظ استقلال هزینه هایی در برداشته و دشمنان این مرزوبوم با طراحی توطئه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخیصت های سیاسی، تحریم قتصادی و… و درنهایت ایجاد موانع و دشمنی در دست یابی به فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت 12 فروردین

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت 12 فروردین