مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-01سياسي

دومین مامور حادثه تیراندازی دیلم به شهادت رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حیدر سوسنی روز جمعه از به شهادت رسیدن ستوان یکم جلیل دازه که بر اثر تیراندازی درشهر امام حسن (ع) دیلم مجروح شده بود، - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دومین مامور حادثه تیراندازی سه شنبه شب دیلم صبح امروز به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حیدر سوسنی روز جمعه از به شهادت رسیدن ستوان یکم جلیل دازه که بر اثر تیراندازی درشهر امام حسن (ع) دیلم مجروح شده بود، خبر داد.

سوسنی بیان کرد: شهید دازه متولد شهر برازجان شهرستان دشتستان استان بوشهر بوده است.

نخستین شهید این حادثه سید نوید موسوی بود که روز گذشته آیین تشییع وی در بوشهر برگزار شد و سپس برای خاک سپاری به زادگاه خود در استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.

سه شنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک در خیابانی پارک شده است، گشت کلانتری بخش امام حسن سریع برای بررسی موضع به محل اعزام شدند به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی کرد و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن، سرباز وظیفه ستوان سوم سید نوید موسوی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مامور حادثه تیراندازی دیلم به شهادت رسید

دومین مامور حادثه تیراندازی دیلم به شهادت رسید