مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-01سياسي

فعالیت 6 گروه جهادی در ایام نوروز در روستاهای ملایر


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از فعالیت شش گروه جهادی و حدود 45 جهادگر در ایام تعطیلات نوروز در روستاهای شهرستان برای ساخت یا تعمیر چند باب منزل مسکونی محرومان خبر داد.

- سرهنگ حمیدرضا آقابیگی روز جمعه 12 فروردین در حاشیه بازدید از گروه های جهادی فعال در روستاهای توچغاز، جوزان، پری زنگنه، پریان و کهریز توسک از توابع شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت شش گروه جهادی در این روستاها اظهار کرد: حدود 45 نفر از بسیجیان در قالب این گروه های جهادی در ایام تعطیلات نوروز مشغول به کار بودند.

وی ادامه داد: جهادگران در روستاهای پریان، جوزان، کهریز توسک و توچغاز مشغول ساخت یا تعمیر چند واحد مسکونی هستند و عملیات عمرانی یکی از این واحدها واقع در حاشیه شهرستان نیز به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

آقابیگی با تاکید بر اینکه جهادگران تعطیلات خود را وقف امور خیر برای نیازمندان شهرستان کردند، توزیع 2850 بسته معیشتی، 150 ویزیت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی و تعمیر و مرمت 12 واحد مسکونی را از دیگر اقدامات این جهادگران در ایام نوروز برشمرد.

وی نسبت به شروع خوب سال جدید به همت بسیجیان و گروه های جهادی، ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: اعتبار ساخت و یا تعمیر این واحدهای مسکونی در مجموع حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده و از کمک خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6 گروه جهادی در ایام نوروز در روستاهای ملایر

فعالیت 6 گروه جهادی در ایام نوروز در روستاهای ملایر