مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-01فرهنگي

رتبه سوم نطنز در تعداد بازدید از جاذبه های گردشگری


در ایام نوروز شهرستان نطنز از نظر تعداد بازدید از جاذبه های گردشگری در استان اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار نطنز گفت: در ایام نوروز شهرستان نطنز از نظر تعداد بازدید از جاذبه های گردشگری در استان اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

محمد عباس ظریفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نوروز سال جاری شهرستان نطنز با بیش از 267 هزار بازدید رتبه سوم را از لحاظ تعداد بازدید کننده در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این تعداد میزان گردشگر نشان از وجود ظرفیت های بالای گردشگری و تعدد جاذبه های فرهنگی هنری و تاریخی در شهرستان نطنز است.

فرماندار نطنز درباره ظرفیت اقامت پذیری در شهرستان نطنز، گفت: در حال حاضر یک هزار و 540 تخت فعال در مراکز بوم گردی، اقامتگاه های سنتی، کمپ گردشگری و هتل ها وجود دارد و تا سال آینده نیز تعداد 520 تخت جدید به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: با حمایت از سرمایه گذارن بخش خصوصی در بحث گردشگری و ایجاد زیرساخت های لازم و فراهم آوردن امکانات اقامتی می توان شاهد افزایش حضور گردشگران باشیم.

ظریفی خاطرنشان کرد: وجود امامزادگان متعدد، آثار مختلف از دورهای تاریخی گوناگون، طبیعت بکر و دلپذیر و سایر جاذبه های گردشگری، نطنز را به نقطه ای جذاب برای گردشگری تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم نطنز در تعداد بازدید از جاذبه های گردشگری

رتبه سوم نطنز در تعداد بازدید از جاذبه های گردشگری