مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-01حوادث

طرح ابتکاری رانندگان سمنانی برای کاهش تصادفات جاده ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رانندگان حمل ونقل کالای شهرستان سمنان در طرحی ابتکاری به منظور ارتقای ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات حوادث جاده ای، برای استقرار در قالب گشت کنترل در محورهای مواصلاتی در تعطیلات پایانی طرح نوروزی اعلام آمادگی کرده و مشارکت خود را به مرحله اجرا درآوردند.

رانندگان بخش خصوصی حمل ونقل کالا، مشارکت خود را در خصوص اجرای طرح گشت کنترل جاده ای در حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و فرمانده پلیس راه استان اعلام کردند.

احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان در حضور رانندگان حمل ونقل کالا عنوان کرد: بعد از گذشت بیش از دو سال سخت از استیلای کرونا بر جهان و ایران امسال شاهد این بودیم استان، میزبان و معبر خیل عظیمی از مسافران نوروزی است.

وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد که مسافرت های نوروزی رشد زیادی داشته است و در راستای کاهش تصادفات در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی باید حضور و گشت های ثابت و سیار راهداری و پلیس راه افزایش یابد تا در پایان تعطیلات شاهد کاهش تصادفات در این محور پرتردد باشیم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان افزود: در این خصوص، با اعلام آمادگی رانندگان در بخش خصوصی حمل ونقل کالا جهت مشارکت در اجرای طرح گشت کنترل جاده ای، اداره کل راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ابتکاری رانندگان سمنانی برای کاهش تصادفات جاده ای

طرح ابتکاری رانندگان سمنانی برای کاهش تصادفات جاده ای