مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-01اجتماعي

اسکان بیش از 33 هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان جنوبی


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تا یازدهم فروردین ماه 33 هزار و 312 میهمان نوروزی در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش، پذیرش شده و در مدارس استان اسکان یافتند.

- محمد علی واقعی، امروز جمعه 12 فروردین در بازدید از پایگاه اسکان شهر دیهوک شهرستان طبس، اظهار کرد: از مجموع میهمانان نوروزی استان، 18هزار و 328 نفر در قالب 4 هزار و 847 خانوار توسط دو پایگاه اسکان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس پذیرش شده و در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مشارکت 310 نفر از کارشناسان اداری، مدیران و کادر اجرایی مدارس با ستاد اسکان آموزش و پرورش در 14 پایگاه، تصریح کرد: برای نوروز 1401، تعداد 98 مدرسه با یک هزار و 4 کلاس درس برای اسکان مسافرین نوروزی آماده اشد که از این تعدا 140 کلاس در گروه ویژه ، 347کلاس در گروه الف و536کلاس نیز در گروه ب قرار دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه پایگاه های اسکان نوروزی طبس از پرکارترین پایگاه های استان در پذیرش میهمانان نورزی است، بیان کرد: طبیعت شهرستان طبس ترکیبی از بیابان و کویر بوده و یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای خراسان جنوبی به شمار می رود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از این شهرستان به عنوان عروس ایران یاد کرد و ادامه داد: طبس در زمره یکی از غن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 33 هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان جنوبی

اسکان بیش از 33 هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان جنوبی