مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-01ورزشي

امام جمعه رشت: زیرساخت ها را فراهم کنید بعداً از بانوان دعوت کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: اگرچه آغاز قرن گذشته با نکبت غربی ها که رضاخان قلدر را به ایران تحمیل کردند آغاز شد و مشکلات و ناکارآمدی را به ایران ازجمله، بخشش سرزمین های ما به کشورهای استعمارگر، کشف حجاب، استعمار استعمارگران در ایران تحمیل کردند، اما پایان آن آمریکایی ها از منطقه در حال خارج شدنند و امروز در تمام دنیا صدای الموت امریکا از آزادی خواهان دنیا شنیده می شود و امروز هیچ گرگی جرئت تعرض به کشور ما ندارند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه میهمانی خدا در پیش است، همه به ضیافت الهی دعوت می شویم، گفت: امسال در ماه رمضان مساجد را پر کنید و موعظه علما را بشنوید و به دعا و ادعیه بپردازید چراکه همراه خواهد بود با برکت چراکه این ماه ماه برکت خدا است.

امام جمعه رشت با اشاره به جریان ورزشگاه مشهد و اتفاقات پیش آمده عنوان کرد: توقف ورود زنان به ورزشگاه به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم از پیش مطرح بود چراکه زیرساخت لازم برای این مسئله وجود نداشته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ما کشور مسلمان شیعه هستیم، افزود: باید هر چیزی که در مسیر خلاف اسلام است اجتناب شود و فرهنگ ما فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: زیرساخت ها را فراهم کنید بعداً از بانوان دعوت کنید

امام جمعه رشت: زیرساخت ها را فراهم کنید بعداً از بانوان دعوت کنید