مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-01سياسي

دشمنان ایران به عجز خود اعتراف می کنند


دشمنان ایران به عجز خود اعتراف می کنند و به این نتیجه رسیده اند که نظام اسلامی ساقط شدنی نیست و این عجز در سرزمین اشغالی مشاهده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: در این روز ساختار حکومت در ایران به مردمی تبدیل و تعیین حکومت جدید توسط امام خمینی (ره) به مردم واگذار شد.

وی با بیان اینکه خلف امام راحل، رهبری معظم انقلاب از مردم به عنوان رکن جامعه اسلامی غافل نبوده است گفت: برای ادامه مسیر در دهه پنجم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بر دوش مردم به مورد جوانان گذاشته شده است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی متوقف نشده و بالنده است، ادامه داد: در حال حاضر دشمن برای مقابله با ایران خود را نیازمند به ائتلاف با چند کشور معاند می بیند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به اصول خود به شدت پایبند است گفت: جمهوری اسلامی هرگز در مورد خطوط اصلی و اصول خود کوتاه نمی آید.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه برای خدمت به مردم نباید دست از آرمان های انقلاب و اصول کشید گفت: جمهوری اسلامی تا زمانی که حیات دارد تن به حقارت سازش نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران به عجز خود اعتراف می کنند

دشمنان ایران به عجز خود اعتراف می کنند