مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-01سياسي

توجه به تولید عامل خودکفایی و عدم وابستگی به دیگر کشورها است


توجه و افزایش تولید زمینه ساز رسیدن به خودکفایی و عدم وابستگی به دیگر کشورها است.

- ، حجت الاسلام سید محمد احمدی در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه در ماه میهمانی خدا درهای دوزخ بر روی انسان بسته می شود، اظهار کرد: شیطان در ماه مبارک رمضان در زنجیر است اما تنها راه رهایی شیطان از این زنجیر گناهان بشر است.

وی با اشاره به اینکه در زمان باقی مانده به ماه مبارک رمضان افراد باید دینی که برگردن آن ها است را ادا و خمس و زکات مال خود را پرداخت کنند، عنوان کرد: از دو روز باقی مانده باید نهایت استفاده و بهره را ببریم و در این زمان عیوب خود را شناسایی کنیم.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه در این زمان از گناهان خود توبه کنیم و با خدا عهد ببندیم که دیگر به سمت و سوی گناه نخواهیم رفت، تصریح کرد: روزه گرفتن و روزه داری به اراده انسان بستگی دارد و کار سختی نیست.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برکات روزه داری و ماه مبارک رمضان، افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای قدردانی از نعمت های الهی است.

وی با بیان اینکه برخی افراد به دلیل مشکلات و بیماری ها امکان روزه گرفتن ندارند، گفت: روزه خواری خشم خدا را به دنبال دارد بنا بر این افرادی که امکان روزه گرفتن را ندارند باید از روزه خواری علنی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به تولید عامل خودکفایی و عدم وابستگی به دیگر کشورها است

توجه به تولید عامل خودکفایی و عدم وابستگی به دیگر کشورها است