مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-01سياسي

12 فروردین از تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ملت ایران است


امام جمعه فیروزکوه با اشاره به اینکه ملت به نظام و انقلاب وفادار هستند گفت: 12 فروردین از تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه گفت: پیامبر اکرم، قبل از شروع ماه مبارک رمضان، مردم را آماده می کرد تا بیشترین استفاده را از برکات ماه مبارک ببرند.

وی با اشاره به اینکه تلاوت یک آیه قرآن در ماه مبارک رمضان، ثواب تلاوت کل قرآن در ماه های دیگر دارد افزود: با فضیلت ترین اعمال ماه مبارک رمضان، اجتناب از گناهان است.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: 12 فروردین، از مهم ترین و پربرکت ترین و تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ملت ایران است، اگر جمهوری اسلامی به درستی تصور شود، معلوم می شود امروز هم ملت ایران، به آرمان جمهوری اسلامی وفادار و معتقد است.

حیدری بیان داشت: جمهوریت نظام یعنی، جلب رضایت عمومی لازم و ضروری است، مسئولان خادم مردم هستند و باید مقابل مردم پاسخگو باشند و با مردم صادقانه رفتار کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلامیت نظام یعنی مردم عمیقاً به اسلام باور دارند و خواهان اجرای قوانین اسلامی هستند عنوان داشت: مردم می خواهند ولی فقیه در رأس خیمه نظام باشد و مسئولان خداترس باشند و برای رضای خدا کار کنند، ملت ایران هیچگاه با آرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین از تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ملت ایران است

12 فروردین از تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ملت ایران است