مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-01حوادث

اعلام محدودیت های ترافیکی روز 13 فروردین در ارومیه


رییس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با روز طبیعت محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی در روز 13 فروردین در نظر گرفته شده است و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین موطفند به این موارد توجه کرده و رعایت ایمنی و احتیاط در ترددها را در نظر بگیرند.

- سرهنگ حجت مشتاق رییس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فردا شنبه در روز سیزدهم فروردین و همزمان با روز آشتی با طبیعت محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی در شهر ارومیه وجود دارد و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین موطفند رعایت کامل موارد ایمنی و رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: همزمان با روز 13 فروردین، تردد از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر از سمت ارومیه به روستای بالانج و از ساعت 17 تا 20 از روستای بالانج به سمت ارومیه یک طرفه است و همچنین تردد انواع اتوبوس، تریلر، موتور سیکلت و کامیون به طور کامل ممنوع است و از تردد آنان جلوگیری می شود.

رییس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی گفت: امیدواریم رانندگان با رعایت هشدارها و توصیه های انتظامی و ترافیکی، پایان خوشی از تعطیلات نوروزی را به ویژه در روز 13 فروردین  و روز آشتی با طبیعت سپری کنند و با آرامش و امنیت خاطر بیشتری به منازل خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی روز 13 فروردین در ارومیه

اعلام محدودیت های ترافیکی روز 13 فروردین در ارومیه