مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 20:522022-04-01حوادث

توصیه های ترافیکی ویژه روز طبیعت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خوزستان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه روز طبیعت خبر داد.

- سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار کرد: در روز طبیعت برای رسیدن به تفرجگاه ها با رفتارهای غلط و پرخطر ترافیکی شادی روز طبیعت را به کام خود و دیگران تلخ نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ماموران پلیس با تمام توان روان سازی ترافیک نقاط پرتردد را در دستور کار دارند، افزود: خط قرمز پلیس تخلف حادثه ساز است که منجر به سلب آسایش مردم شود و با خاطیان برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: خودروهای وانت برای حمل بار است فضای مناسبی برای سوار شدن انسان ها نیست زیرا با کوچکترین حادثه به سرنشینان آسیب های جدی وارد می شود لذا از تردد اینگونه وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه موتورسیکلت ها از ضریب ایمنی لازم برای سرنشینانش برخودار نیستند، توصیه کرد: موتورسواران باید حداقل ایمنی لازم را با استفاده از کلاه ایمنی پیش بینی و اجرایی کنند.

سرهنگ کریمی زاده افزود: بیشترین تصادفات برخورد خودروی پشت سری با خودروی جلویی است پس به فاصله طولی مناسب با اتومبیل جلویی و سرعت تان توجه داشته باشید و استفاده از تلفن همراه و امثال آن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ترافیکی ویژه روز طبیعت

توصیه های ترافیکی ویژه روز طبیعت