مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-01اقتصادي

بازدید 2 هزار نفر از سدهای خراسان شمالی/فقط 34 درصد مجموع مخازن سدهای استان آب دارد


حجم ذخایر آب سدهای خراسان شمالی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است و در شرایط کنونی به صورت میانگین حدود 34 درصد مجموع مخازن سدهای استان آب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اظهارکرد: در پنج روز نخست فروردین ماه جاری، حدود 2 هزار نفر از 2 سد مهم استان بازدید کردند.

به مناسبت بزرگداشت دوم فروردین ماه، روز جهانی آب و با هدف آشنایی مردم عزیز با نحوه تامین و مدیریت منابع آب و تاسیسات مهم این منابع در استان و همچنین اطلاع رسانی از حجم ذخایر سدها در سالهای کم بارش اخیر، بازدید عموم مردم از سد شیرین دره در شهرستان مانه وسملقان و سد بارزو در شهرستان شیروان به مدت پنج روز از اول تا پنجم فروردین ماه 1401 برای عموم مردم آزاد اعلام شده بود.

در زمان یاد شده، یک هزار و 787 نفر از این تعداد از سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان و بقیه از سد بارزو در شیروان بازدید کرده اند.

حجم ذخایر آب سدهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است و در شرایط کنونی به صورت میانگین حدود 34 درصد مجموع مخازن سدهای استان آب دارد.

حجم ذخیره آب سد شیرین دره در شرایط کنونی حدود 39 میلیون متر مکعب است در حالی که، مخزن این سد توان ذخیره بیش از 60 میلیون متر مکعب آب را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 2 هزار نفر از سدهای خراسان شمالی/فقط 34 درصد مجموع مخازن سدهای استان آب دارد

بازدید 2 هزار نفر از سدهای خراسان شمالی/فقط 34 درصد مجموع مخازن سدهای استان آب دارد