مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 00:222022-04-01اقتصادي

فرش قرمز میراث فرهنگی اردبیل برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری در استان اردبیل فرش قرمز پهن کرده و برای توسعه گردشگری منطقه از آنها استقبال می کنیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری در استان اردبیل فرش قرمز پهن کرده و برای توسعه گردشگری منطقه از آنها استقبال می کنیم.

نادر فلاحی در مراسم افتتاح دوچرخه هوایی مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیرلند شهر هیر با اشاره به اینکه میراث فرهنگی اردبیل از تمام سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می کند، خاطرنشان کرد: گردشگری استان اردبیل ظرفیت های قابل توجهی در جذب گردشگر و ارتقای توان اقتصادی استان دارد و از طرح های بدیع و خلاقانه با تاسی به شعار سال حمایت می کند.

وی با اشاره اقدام خوب سرمایه گذار مجموعه گردشگری هیرلند، خاطرنشان کرد: این مجموعه باعث رونق اقتصاد و گردشگری این منطقه شده که بنده به نوبه خود قدردان این سرمایه گذار می باشم.

وی ادامه داد: با احداث این مجموعه گردشگری امروز به جرات می توان گفت شهر هیر به یکی از قطب های گردشگری ورزش های هیجانی کشور تبدیل شده است.

فلاحی اضافه کرد: قرار است برای تامین زیر ساخت مورد نیاز این مجموعه گردشگری ورزشی و هیجانی از جمله جاده دسترسی و پارکینگ 25 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز میراث فرهنگی اردبیل برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری

فرش قرمز میراث فرهنگی اردبیل برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری