مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 20:072022-04-02سياسي

تدابیر ویژه پلیس اصفهان در ماه رمضان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از تدابیر ویژه این فرماندهی به منظور حفظ حرمت ماه رمضان و افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی برای کسب فیض بیشتر مردم از این ماه پر فضیلت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجو در این ماه اظهار کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خدا است، ماهی که درهای رحمت الهی در آن گشوده می شود و بندگان گناهکار، خود را برای بندگی خالصانه معبود خود آماده می کنند، ماهی که در آن دوستی ها و مودت ها بیشتر می شود و وحدت و انسجام مسلمانان اوج گرفته و جرایم به پایین ترین حد خود می رسد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان تدابیر ویژه ای را برای این ماه در نظر گرفته و با اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی به استقبال این ماه پربرکت رفته و سعی می کند تا زمینه کسب فیض بیشتر مردم در ایام را فراهم کند.

میرحیدری تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک ها و تفرجگاه ها، به همین جهت گشت های انتظامی استان به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوءاستفاده از این فرصت هستند، افزایش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر ویژه پلیس اصفهان در ماه رمضان

تدابیر ویژه پلیس اصفهان در ماه رمضان