مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 05:372022-04-03دانش

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد


مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

- مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه برابر اطلاعیه های صادره مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1401 از تاریخ 14 تا 20 فروردین ماه تمدید شده است ،گفت: تاکنون 69 هزار و 383 نفر برای دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و 19 هزار و 122 نفر برای همین دوره در دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین افزود: متقاضیان ثبت نام در این آزمون ها می توانند تا پایان مهلت تعیین شده از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org اقدام به ثبت نام نمایند .

وی تاکید کرد: متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را در آزمون مذکور تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد