مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-03اقتصادي

تردد نوروزی بیش از هشت میلیون خودرو در محورهای کرمانشاه


به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، در تعطیلات نوروز امسال بیش از هشت میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کردند که این تعداد نسبت به نوروز سال قبل 22 درصد بیشتر شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، در تعطیلات نوروز امسال بیش از هشت میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کردند که این تعداد نسبت به نوروز سال قبل 22 درصد بیشتر شده است.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از 29 اسفند 1400 تا 13 فروردین امسال تردد هشت میلیون و 75 هزار دستگاه خودرو در محورهای کرمانشاه به ثبت رسیده، افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل شش میلیون و 606 هزار مورد بود و رشد 22 درصدی را نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی بیشترین تردد ثبت شده را مربوط به خودروهای سواری سبک با هفت میلیون و 379 هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: در تردد خودروهای سبک نسبت به سال قبل 25 درصد افزایش داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از کاهش تردد خودروهای سنگین در جاده های کرمانشاه نسبت به سال قبل هم خبر داد و خاطرنشان کرد: در حالیکه امسال ترد 695 هزار دستگاه خودرو سنگین را در محورهای کرمانشاه داشتیم که این عدد در سال گذشته 704 هزار مورد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد نوروزی بیش از هشت میلیون خودرو در محورهای کرمانشاه

تردد نوروزی بیش از هشت میلیون خودرو در محورهای کرمانشاه