مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-03اقتصادي

شناسایی بیش از 3 هزار تخلف در بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری


معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و 851 تخلف در 61 هزار مورد بازرسی از اصناف استان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی گفت: 61 هزار مورد بازرسی از اصناف استان انجام گرفت که به شناسایی سه هزار و 851 تخلف منجر شد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت استان افزود: تخلفات کشف شده در قالب سه هزار و 390 فقره پرونده به ارزش 37 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که به تعزیرات حکومتی ارسال شد و بیشترین تخلفات مربوط به حوزه مرغ و آرد و نان بود.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، صادر نکردن فاکتور، تقلب و رعایت نکردن بهداشت از جمله تخلفات شناسایی شده به شمار می رود.

قائدامینی تعداد بازرسان این سازمان را 35 نفر اعلام کرد و افزود: در دوران شیوع کرونا و نظارت بر محدودیت های هوشمند فعالیت بازرسان سنگین تر شد و طی چند شیفت در شبانه روز از بازار و اصناف بازرسی شد، اما با انتزاع ستاد تنظیم بازار از سازمان صنعت، معدن، تجارت به سازمان جهادکشاورزی در ماه های پایانی سال مسئولیت نظارت بر عرضه کالا های اساسی بر عهده جهاد کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 3 هزار تخلف در بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری

شناسایی بیش از 3 هزار تخلف در بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری