مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-03اقتصادي

عضو کمیسیون عمران مجلس: قطعا امسال قیمت مسکن نزولی خواهد شد


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نزولی شدن قیمت مسکن در سال جدید خبر داد.

- کمال علیپور خنکداری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در سال جدید شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه مسکن خواهیم بود؛ زیرا هم دربودجه امسال مجلس تسهیلات خوبی برای مسکن در نظر گرفته است و هم دولت اقدامات سازنده ای انجام داده است.

وی افزود: در بودجه حدود 450 میلیون تومان برای ساخت مسکن برای شهرها و کلانشهرها و حدود 200 تا 250 میلیون تومان هم برای روستاها دیده شده است همچنین دولت در ساخت مسکن اقدامات خوب و مثبتی را رقم زده است یعنی حدود هفتصد و پنجاه هزار واحد مسکن را در سال جدید در دستور کار دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: قطعاً امسال شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود که این یک اتفاق مثبت و خبر خوبی برای مردم است.

علیپور تصریح کرد: در اواخر سال گذشته شاهد رکود در بازار مسکن بودیم که این رکود با اقدامات دولت و مجلس در سال جدید ادامه دار خواهد بود و شاهد روند نزولی قیمت مسکن در کشور خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اجاره بهای مسکن، بیان داشت: متاسفانه در کشور نظارت هایی بر روی بازار مسکن وجود ندارد یا اگر هم است بسیار ضعیف عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون عمران مجلس: قطعا امسال قیمت مسکن نزولی خواهد شد

عضو کمیسیون عمران مجلس: قطعا امسال قیمت مسکن نزولی خواهد شد