موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-03اقتصادي

بهره گیری از شیوه های جدید قراردادی و سیستم حمل و نقل نفت/ تولید نفت با توان داخلی افزایش یافت


برای نگهداشت توان تولید و بازگرداندن ظرفیت تولید نفت به پیش از تحریم ها هیچ نیازی به خارج از کشور نداشتیم و به طور کامل از ظرفیت داخل صنعت نفت استفاده کردیم.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: برای نگهداشت توان تولید و بازگرداندن ظرفیت تولید نفت به پیش از تحریم ها هیچ نیازی به خارج از کشور نداشتیم و به طور کامل از ظرفیت داخل صنعت نفت استفاده کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محسن خجسته مهر با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شامگاه جمعه (12 فروردین ماه) گفت: از نظر حجم مجموع ذخایر نظر نفت خام و گاز طبیعی در رتبه نخست جهان قرار داریم و این اقتدار اقتصادی و جزو مؤلفه های قدرت کشور است.

وی گفت: ذخایر قابل برداشت نفت خام ایران بر مبنای ضریب بازیافت، حدود 157 میلیارد بشکه و ذخایر گاز ما حدود 33 تریلیون مترمکعب، اما از نظر مجموع نفت و گاز حدود 330 تریلیون معادل مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: از نظر حجم ذخایر نفت و گاز درجا، در مجموع بیش از 1200 میلیارد بشکه معادل نفت ذخایر مایعات گازی و میعانات گازی درجا زیر زمین داریم.

خجسته مهر افزود: نفت و گاز، انفال است و دولت و به تبع آن، وزارت نفت از طرف دولت نماینده است و باید به شکلی از این دارایی های زیرزمینی استفاده و امانتداری و صیانت کند که بتواند آن را به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از شیوه های جدید قراردادی و سیستم حمل و نقل نفت/ تولید نفت با توان داخلی افزایش یافت

بهره گیری از شیوه های جدید قراردادی و سیستم حمل و نقل نفت/ تولید نفت با توان داخلی افزایش یافت