مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-03اجتماعي

12 منطقه سردشت در سامانه جامع گردشگری کشور ثبت شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سردشت گفت: 12 منطقه از مناطق طبیعی و بکر گردشگری این شهرستان در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری کشور به ثبت رسید.

- اظهارکرد: در راستای جذب مسافر و گردشگران از اقصی نقاط ایران و خارج از کشور و تسهیل و تسریع حضور گردشگران و مسافران به مناطق گردشگری، هشت منطقه بکر و طبیعی، یک دهنه پل و گرمابه تاریخی، یادمان های دوران دفاع مقدس و بازارچه های مرزی این شهرستان در سامانه جانا ثبت شدند.

وی افزود: آبشار شلماش و رزگه، چشمه آب معدنی گراوان و چشمه گروی کوزه، جنگل و سد سردشت، طبیعت اطراف روستای مرزی بیوران، دشت وزینه، پل تاریخی قلاتاسیان و گرمابه بیستون از جمله این مناطق هستند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سردشت با اشاره به اقدامات زیرساختی برای جذب گردشگران اضافه کرد: در این شهرستان 14 اقامتگاه بوم گردی وجود دارد که از این تعداد هشت اقامتگاه فعال و مابقی در حال اخذ مجوزهای لازم جهت راه اندازی و فعالیت هستند االبته این اقامتگاه ها قبلاً در سامانه جانا به ثبت رسیده اند.

وی ادامه داد: سامانه جانا که با هدف الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای مرتبط با مجوزهای تأسیسات گردشگری و تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات حوزه گردشگری به صورت برخط، توسط وزارت میراث فرهنگی راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 منطقه سردشت در سامانه جامع گردشگری کشور ثبت شد

12 منطقه سردشت در سامانه جامع گردشگری کشور ثبت شد