مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-03دانش

تسهیلات دانشگاه تهران برای دانشجویانی که امکان بازگشت به آموزش حضوری را ندارند


رییس دانشگاه تهران از همراهی این دانشگاه با دانشجویانی که امکان حضور در دانشگاه و بازگشت به آموزش حضوری ندارند خبر داد و گفت: تسهیلاتی نظیر حذف ترم، - رییس دانشگاه تهران از همراهی این دانشگاه با دانشجویانی که امکان حضور در دانشگاه و بازگشت به آموزش حضوری ندارند خبر داد و گفت: تسهیلاتی نظیر حذف ترم، مهمانی و .

را برای دانشجویانی که به دلایل خاص و ویژه امکان بازگشت به آموزش حضوری ندارند، به کار می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدمحمد مقیمی در مراسم ازسرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها که امروز با حضور وزیر علوم در دانشگاه تهران برگزار شد، تأکید کرد: ما امروز شاهد مراسم بازگشایی آموزش حضوری تمامی دانشجویان در دانشگاه تهران هستیم و تمامی شیوه نامه هایی که در بحث خوابگاه ها و کلاس های درس دانشجویان ابلاغ شده را اجرایی خواهیم کرد تا بتوانیم سلامتی دانشجویان را تضمین کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز روز اول ازسرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان در دانشگاه تهران است به همین جهت ممکن است کاستی هایی را نیز داشته باشیم که تلاش می کنیم به مرور این کاستی ها برطرف شوند.

رییس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: آنچه که در شیوه نامه نیز اعلام شده است دانشجویان برای حضور در دانشگاه باید حتما دو دوز واکسن کروناویروس را دریافت کرده باشند و با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دانشگاه تهران برای دانشجویانی که امکان بازگشت به آموزش حضوری را ندارند

تسهیلات دانشگاه تهران برای دانشجویانی که امکان بازگشت به آموزش حضوری را ندارند