مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-03اقتصادي

88 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور اجرایی می شود


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با پیمان سپاری 88 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و راه اصلی در آذربایجان غربی عملیات احداث این طرحهای جدید سال جاری آغاز می شود.

- ، محسن حمزه لو صبح یکشنبه در بازدید از عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح محمدیار و قسمت های باقی مانده کریدور بزرگراهی غرب کشور اظهار کرد: علاوه بر پیشبرد پروژه های راهسازی امسال ساخت و توسعه 88 کیلومتر با اعتبار 6 هزار و 196 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی، بهسازی و تعریض محور خوی_ فیرورق، کمربندی منطقه آزاد ماکو تا بازرگان و تعریض محور میاندوآب-شاهین دژ را از جمله پروژه ها عنوان کرد و افزود: امسال 15 کیلومتر از محور شاهین دژ به تکاب تعریض و بهسازی می شود.

حمزه لو عنوان کرد: سال گذشته 86 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به ارزش 5 هزار و 758 میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسید که 13 کیلومتر از بزرگراه ارومیه-مهاباد - میاندوآب، 5 کیلومتر از محور میاندوآب- سرچم و 10 کیلومتر پروژه تعریض محور خوی – قطور- رازی از مهمترین پروژه هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه برنامه ریزی شده احداث تقاطع غیر همسطح محمدیار امسال به پایان برسد، افزود: اردیبهشت امسال سه راهی دارلک -مهاباد، قسمت پرتردد بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به طول2 کیلومتر و 500 متر تکمیل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور اجرایی می شود

88 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور اجرایی می شود