مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-03سياسي

لزوم پرداختن به قرآن از دریچه هنر/ افتتاح دبیرخانه دائمی هفته قرآن و عترت گیلان


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه محوریت قرآن در گفتمان فرهنگی دولت به جد دنبال می شود، گفت: پرداختن به قرآن از دریچه هنر را یک تکلیف می دانیم، - ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه محوریت قرآن در گفتمان فرهنگی دولت به جد دنبال می شود، گفت: پرداختن به قرآن از دریچه هنر را یک تکلیف می دانیم، زیرا ابزار هنر رساترین و تاثیرگذارترین و نافذترین ابزاری است که می تواند در خدمت نشر تعالیم و مفاهیم قرآنی باشد.

رضا ثقتی در آیین افتتاحیه دبیرخانه هفته قرآن و عترت استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، رمضان را ماه سراسر برکت و رحمت برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: باید نهایت بهره برداری را از ماهی که در آن نفس کشیدن ما تسبیح و خواب ما عبادت و کارهای ما رحمت است، برای نزدیک شدن به خدا ببریم.

وی برگزاری هفته قرآن و عترت را یک رویداد بزرگ فرهنگی، هنری و دینی در راستای منشور قرآنی دانست و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همواره پیشگام و محور فعالیت های فرهنگی و دینی بوده و بنا نداریم که محدود به یک بخش و یک موضوع شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه فرهنگ همه بخش ها و جنبه ها و محورهای جامعه را به کار می گیرد، گفت: راهبرد وزارت ارشاد حضور موثر و فعال در بخش های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداختن به قرآن از دریچه هنر/ افتتاح دبیرخانه دائمی هفته قرآن و عترت گیلان

لزوم پرداختن به قرآن از دریچه هنر/ افتتاح دبیرخانه دائمی هفته قرآن و عترت گیلان