مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-03اقتصادي

تلفات تصادفات نوروزی 59 درصد در مازندران کاهش یافت


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 35 درصدی ترددها در نوروز از کاهش 59 درصدی کشته شدگان در حوادث رانندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی میرزایی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای برقراری امنیت و آرامش مردم و مسافران در تعطیلات نوروز 1401 ضمن استفاده از تمام توان و امکانات انتظامی استان، بیش از هزار نیروی کمکی بکارگیری شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اسکان بیش از 13 میلیون و 943 هزار نفر از مسافران نوروزی در استان، تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد افزایش 22 درصدی ترددهای درون شهری و 52 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

سردار میرزایی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار تردد در سطح استان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با سال قبل 35 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش حجم مسافرت ها در استان مازندران با توجه به لغو محدودیت ها و بهبود شرایط کرونایی با تمهیدات ویژه ترافیکی و حضور شبانه روزی کارکنان انتظامی استان کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در سطح استان نسبت به سال قبل 59 درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی همچنین، بیان داشت: برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز طرح عملیاتی ظفر با هدف پیشگیری از جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات تصادفات نوروزی 59 درصد در مازندران کاهش یافت

تلفات تصادفات نوروزی 59 درصد در مازندران کاهش یافت